Kobieta kobiecie - prezenty na Dzień Mamy

To nie tak, że tylko w tym jednym dniu i koniecznie z workiem pieniędzy, że tą miłość i wdzięczność za bycie zawsze blisko trzeba wykrzyczeć i zamanifestować. Wydziergać na makatce lub oprawić w ramki. Mama wie, nie potrzeba jej tysiąca słów i stosu prezentów. Daje z siebie wszystko, nie oczekując nic w zamian. Bezinteresownie. Wystarczy jej nasze szczęście odbite w jej oczach. 
Ale my jesteśmy szczęśliwi, kiedy też możemy jej coś ofiarować. Pokazać, że dla nas jest ważna. Musi więc nam dziś wybaczyć szaleństwo zakupowe na jej cześć. I cieszyć się naszym szczęściem z jej szczęścia!
Z kupnem prezentu dla Mojej Mamusi nigdy nie mam problemu. Problem mam raczej z tym, iż kupić bym jej chciała zbyt wiele ;) Nigdy też nie robię zakupów z wyprzedzeniem. Nie planuję zbytnio. Idę na żywioł ostatniego dnia. A że gust mam podobny, wybieram szybko. Kupuję przecież jak dla siebie. Jak kobieta, kobiecie! Mega stereotypowo ;)   

Tym, którzy jednak mają pustkę w głowie i nie zdążyli pobuszować po Internecie, podrzucam garść pomysłów - wszystko można kupić też stacjonarne. W drodze z pracy, uczelni, szkoły można jeszcze wstąpić tu i ówdzie, a potem zrewanżować się Mamie drobiazgiem. Za wsparcie, które codziennie od niej dostajemy w gratisie.


1/2/3/4/5

1/2/3/4/5

1/2/3/4/5

1/2/3/4/5


Mamusie, dużo szczęścia Wam życzę!

Uściski,
Pliszka


Komentarze

  1. Połowę kupiłabym dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że każda mama i nie tylko byłaby zadowolona;)Ja postawiłam w tym roku na coś nie do kupienia, ale od serca. Myślę, że było warto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prezenty od serca są najbardziej pożądane :)

      Usuń
  3. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie same prezenty są na pewno bardzo ważną kwestią i ja muszę jeszcze dodać, że dobrze jest wiedzieć o kupić na dzień kobiet. Myślę, że każdy zainteresowany może znaleźć świetne upominki w https://zamowprezent.pl/okazje/prezenty-na-dzien-kobiet i ja tam właśnie często zaglądam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

INSTAGRAM - MYLITTLENEST_PL

Copyright © My little nest